Kategorie produktów:
Szukaj towaru wg producenta:
Regulamin

 

REGULAMIN ZAKUPÓW W SKLEPIE CYBER STREFA

 

>> Właściciel sklepu cyberstrefa.com.pl

Właścicielem sklepu internetowego cyberstrefa.com.pl jest PRODATA sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, przy ulicy Jana Henryka Dąbrowskiego 233, 60-406 Poznań. KRS 0000151056. NIP: 781-10-10-415

 

>> Realizacja zamówienia - czas i termin dostawy

Dostawa towaru pod wskazany adres następuje w ciągu 1-4 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.

 

Od momentu zamówienia do momentu wysłania paczki (czas realizacji zamówienia w sklepie Cyber Strefa ) upływa zwykle 1 dzień roboczy (w przypadku zamówień złożonych do godziny 13-tej). Może się on wydłużyć z następujących powodów:

  • zamówienie złożone po godz. 16-tej, będzie przetwarzane następnego dnia,
  • brak kontaktu z klientem, nie można potwierdzić zamówienia,
  • wybrano zapłatę przelewem, czekamy na wpływ środków na konto, aby wysłać paczkę bez pobrania,
  • któregoś z zamówionych produktów nie ma w lokalnym magazynie, trzeba sprowadzić z innego,
  • zamówiony produkt, z uwagi na jego specyfikę, z założenia jest sprowadzany od producenta/dystrybutora na zamówienie klienta
  • występuje chwilowy lub czasowy brak produktu na rynku, uzgadniamy z klientem orientacyjny czas realizacji

 

W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.

 

>> Sposób dostawy

Podczas składania zamówienia poprosimy Cię o wybranie sposobu dostawy zamówionych produktów. Aktualnie oferujemy następujące sposoby dostawy:

 

  • wysyłka paczki kurierem
  • wysyłka do paczkomatów InPost
  • odbiór własny w siedzibie firmy w Poznaniu

 

>> Ile kosztuje wysyłka

Jeśli wartość zamówienia nie przekracza 2.500 zł netto, to zamówione produkty są wysyłane na koszt klienta.

  • Kurierem - 23 zł brutto;
  • Kurierem - za pobraniem 27,99zł brutto,
  • Do paczkomatów InPost – 15 zł brutto (do 10 sztuk w jednej przesyłce)

 

>> Metody płatności

Klient może wybrać następujące sposoby płatności:

1) zapłata za pobraniem - zapłata u kuriera w chwili odbierania przesyłki,

2) zapłata przelewem - towar jest wysyłany bez pobrania po wpłynięciu należności na konto,

3) zapłata gotówką - kiedy towar jest odbierany osobiście w Poznaniu.

4) zapłata za pośrednictwem przelewów online (Płatności Shoper) - szybki przelew

 

W przypadku firm i nawiązania z nami stałej współpracy, istnieje możliwość przyznania kredytu kupieckiego oraz regulowania należności przelewem z odroczonym terminem płatności.

 

Konto, na które można dokonywać wpłat:

Santander Consumer Bank 84 1090 1362 0000 0001 0173 8478

 

>> Wystawianie faktur

W przypadku zamówień, w których nabywcą jest firma, do każdego zamówienia jest automatycznie wystawiana i wysyłana faktura VAT.

W przypadku osób fizycznych dokumentem sprzedaży jest paragon fiskalny. Wystawienie paragonu wyklucza późniejszą możliwość wystawienia faktury VAT.

 

>> Gwarancja na zamówione produkty

Wszystkie sprzedawane przez nas towary objęte są rękojmią, niektóre produkty objęte są również gwarancją, której okres waha się od 1 do 5 lat, w zależności od produktu. Udzielona gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

 

Informację o tym, jakiej ochronie podlega towar znajdują się na dokumencie WZ, który klient otrzymuje podczas zakupu, oraz w opisie produktu w sklepie.

Szczegółowe informacje nt. poszczególnych typów ochrony oraz warunki obsługi reklamacji znajdziesz poniżej:

 

1. „Gwarancja” - obsługę reklamacji prowadzi firma PRODATA, jako producent, zgodnie z opisem w odrębnej karcie gwarancyjnej towaru, która, w wypadku reklamacji, powinna zostać dostarczona wraz z towarem do serwisu ProData

2. „Rękojmia” - obsługę reklamacji prowadzi firma PRODATA, jako sprzedawca towaru na podstawie okazania dokumentu zakupu.

3. „Zewnętrzny” – obsług reklamacji prowadzi autoryzowany serwis producenta towaru na podstawie odrębnej karty gwarancyjnej towaru, wydanej razem z towarem.

4. „Nie dotyczy” - nie podlega obsłudze serwisowej w ramach reklamacji

 

Jakiekolwiek zapytania w sprawie reklamacji sprzedanego towaru proszę kierować e-mailem na adres: reklamacje@prodata.pl, bądź telefonicznie na nr 61 415 84 00.

Jeśli w opisie danego produktu w sklepie brakuje informacji o ochronie, prosimy o wysłanie zapytania e-mailem na adres: cstrefa@prodata.pl

 

>> Prawo do odstąpienia od umowy

Masz prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym wszedłeś/weszłaś w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie weszła w posiadanie rzeczy. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy - wyślij na adres cstrefa@prodata.pl informację dotyczącą odstąpienia od umowy.

Zwracany produkt nie może być używany oraz musi posiadać oryginalne, kompletne opakowanie. Koszty zwracamy na podane przez klienta konto bankowe w terminie 14 dni od dokonania zwrotu. Zwrotowi nie podlega oprogramowanie, jeśli opakowanie zostało naruszone.

 

Procedura zwrotu towaru:

1. Klient przesyła do firmy PRODATA oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży z podaniem konta e-mail.

2. PRODATA weryfikuje zasadność zwrotu i nadaje sprawie numer RMA.

3. Klient dostarcza zwracany produkt do firmy PRODATA osobiście lub wysyłając go na swój koszt w terminie do 14 dni. Wysłana paczka musi mieć widoczne oznaczenie RMA nadane przez firmę PRODATA

4. PRODATA weryfikuje stan produktu i kompletność opakowania.

Uwaga: produkty noszące jakiekolwiek ślady używania są zwracane do nabywcy na jego koszt.

5. PRODATA wystawia fakturę korygującą, przesyła ją do klienta, a klient potwierdza odbiór faktury korygującej

6. PRODATA zwróci wpłacone środki po otrzymaniu potwierdzenia odbioru korekty faktury.

 

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Tobie wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy zwrócony przez Ciebie towar. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji, chyba że życzysz sobie inaczej.

 

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru.

Prosimy odesłać lub przekazać nam towar niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślesz rzecz przed upływem terminu 14 dni.

 

Adres wysyłki bądź przekazania towaru:

PRODATA sp. z o.o

ul. Dąbrowskiego 233

60-406 Poznań

W godzinach od 8:00 do 16:00

 

W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego i Przepisy Prawa Konsumenckiego

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl